Onze docenten

Alle docenten van PAO Techniek en Management werken en denken op het snijvlak van theorie en praktijk. Dat maakt dat ze naast expert vaak ook innovator zijn. Onze docenten zijn specialisten die hun actuele expertise willen doorgeven aan de deelnemers. Zij zijn zowel afkomstig uit de wetenschap als uit het bedrijfsleven. Onze docenten willen met de postacademische cursussen bijdragen aan het verspreiden van actuele kennis op academisch niveau.

Onze docenten


Watermanagement en waterzuivering

Marloes van der Kamp MSc

Witteveen+Bos

“Water en een goede kwaliteit staat aan de basis van het leven. Toch is het vakgebied voor veel mensen onbekend. Naast dat ik goede zin heb om mensen over mijn vakgebied te informeren en tools te geven hoe we dit water kunnen beschermen en verbeteren is lesgeven voor mij zeer zingevend.”

Projectmanagement en procesmanagement

Eric Burgers

Semapro
Geotechniek

Joost van de Water

Van de Water Geotechniek

“Met veel plezier deel ik mijn ervaringen op het gebied van grondkerende constructies, bouwputten en inbrengmethoden bij de opleiding Grondmechanica en funderingstechniek 2 (CGF-2). Het is geweldig om geotechnische aspecten begrijpelijk te maken en te zien bij de leerlingen hoe het kwartje valt. Elke les is anders, elke leerling uniek. Dat houdt me scherp en betrokken.”

Waterbouwkunde

Bert Voortman

Rijkswaterstaat

Raoul Broekens

Geobest
Projectmanagement en procesmanagement

Arjen van Maaren

Rijkswaterstaat Corporate Dienst

“Een onderhoudsproject is een tijdelijk venster op de levenscyclus van een asset”

Geotechniek

Johan van der Molen

Bureau Van der Molen
Werktuigbouwkunde, materiaalkunde en maritiem

dr. ir. John-Alan Pascoe

TU Delft - Aerospace Engineering
Projectmanagement en procesmanagement

Lynn Vosman

Universiteit Twente

“Hoe integreer je bijvoorbeeld een programma binnen een projectorganisatie en wat betekent dit voor processen, routines, en samenwerking? We belichten dit onderwerp vanuit wetenschappelijk perspectief en gaan met elkaar in gesprek over programmatisch samenwerken.”