Our teachers

All PAOTM teachers work and think at the intersection of theory and practice. This means that they are both expert and innovator. Our teachers are specialists who want to pass on their state of the art expertise to the course participants. They come from both science and businesses. Our teachers want to contribute to the spreading of state of the art academic knowledge by teaching postgraduate courses.

Our teachers


Raoul Broekens

Geobest
Project management and process management

Jordy Geernaert

Quintense BV

“Risks are not the ‘plaything’ of the risk manager; ownership lies with the entire project team.”

Project management and process management

Eric Burgers

Semapro
Structural design

Huibert Borsje

TNO, Mobility & Built Environment

“Betrouwbaar schadeonderzoek gaat veel verder dan het nadenken over mogelijke oorzaken.” 

Project management and process management

Lynn Vosman

University of Twente (UT)

“How do you integrate a program within a project organization and what does this mean for processes, routines and collaboration? We will discuss this topic from a scientific perspective and discuss programmatic collaboration.”

Water management and water treatment

Marloes van der Kamp MSc

Witteveen+Bos

“Water en een goede kwaliteit staat aan de basis van het leven. Toch is het vakgebied voor veel mensen onbekend. Naast dat ik goede zin heb om mensen over mijn vakgebied te informeren en tools te geven hoe we dit water kunnen beschermen en verbeteren is lesgeven voor mij zeer zingevend.”

Hydraulic engineering

Sierd de Vries

Delft University of Technology
Geo-engineering

Johan van der Molen

Bureau Van der Molen
Geo-engineering

Joost van de Water

Van de Water Geotechniek

“Met veel plezier deel ik mijn ervaringen op het gebied van grondkerende constructies, bouwputten en inbrengmethoden bij de opleiding Grondmechanica en funderingstechniek 2 (CGF-2). Het is geweldig om geotechnische aspecten begrijpelijk te maken en te zien bij de leerlingen hoe het kwartje valt. Elke les is anders, elke leerling uniek. Dat houdt me scherp en betrokken.”